dinsdag 9 juni 2020

Conciërgeverkiezing 2020

We zijn nog niet eens op de helft en 2020 is nu al een jaar voor de geschiedenisboeken. We hebben allemaal zo hard gewerkt om het virus in te dammen en toch Nederland draaiende te houden. Ook op scholen is er alles aan gedaan om bijvoorbeeld kinderen die niet makkelijk thuis kunnen werken toch bij te staan. 2020 is voor ons een jaar van samenwerking in plaats van concurrentie. Na onderling overleg is besloten geen conciërge van het jaar te benoemen maar alle conciërges dit jaar een kleinigheidje op te sturen. Elke conciërge heeft dat wel verdiend, en zeker dit jaar!

Kleinigheidje

In de afgelopen week hebben alle genomineerde conciërges een kleinigheidje binnengekregen. Als dit nog niet gebeurd is zal deze binnenkort wel verschijnen! Wij zouden het leuk vinden om jullie foto’s te ontvangen met mok en logo op info@d66haarlemmermeer.nl.

Bedankt

Dank voor al jullie inzet, dank dat jullie het onderwijs een beetje mooier maken. En iedereen die gestemd en genomineerd heeft, bedankt dat jullie deze verkiezing elk jaar weer mogelijk kunnen en willen maken. Volgend jaar zijn we zeker weer van de partij!