vrijdag 21 februari 2020

Conciërge van het jaar 2020 (uitgesteld)

UPDATE: Vanwege het coronavirus (COVID-19) zal de stemming vanaf heden tijdelijk stopgezet worden. We continueren de verkiezing later. Dit wordt bekendgemaakt op deze website en de scholen worden gemaild. Houd ook de sociale media in de gaten. De conciërgeverkiezing wordt een feestelijke start van regulier onderwijs zodra dit weer mogelijk is. Bedankt voor al jullie stemmen tot heden, deze zullen niet verloren gaan.

_______________________________________________________________________________

De verkiezing  ‘Haarlemmermeerse Conciërge van het Jaar’  gaat weer van start.  Na twee grote successen in 2018 en 2019 maken we ons op voor de 3e editie in Haarlemmermeer!

Editie 2020

Dit jaar doen we het een beetje anders; we hebben geen vakjury, maar de Haarlemmermeerse conciërge van het jaar 2020 wordt helemaal bepaald door jullie stemmen!

Het is tijd om onze conciërges weer in het zonnetje te zetten.

D66 staat voor het beste onderwijs

Goed onderwijs en kansen voor kinderen begint bij een goede basis. Wij vinden het belangrijk dat onze  jeugd naar school gaat in een veilige, schone, inspirerende en stimulerende omgeving. En daarom zijn conciërges van onschatbare waarde: als manusje -van- alles  zijn ze overal te vinden en verrichten ze veel werk.

Komende week ontvangen daarom alle scholen in Haarlemmermeer een mail waarin scholieren, docenten, ouders, begeleiders en onderwijsbestuurders worden opgeroepen om hun conciërge te nomineren. Creatieve inzendingen worden gewaardeerd!

Conciërges zijn onmisbaar in het onderwijs

Iedereen die zijn bijdrage levert aan het leerklimaat van onze jeugd hoort op onze steun te kunnen rekenen. Het onderwijsondersteunend personeel, dat zo vaak in de schaduw en buiten de spotlights zijn of haar werk doet, verdient een extra steuntje in de rug. Help ons om hen de waardering te geven die ze verdienen!

Hoe gaat die verkiezing in zijn werk?

• Van 24 februari tot en met 6 maart nomineer je jouw favoriete conciërge. Hoe creatiever je inzending, hoe leuker!
  • Vanaf 9 maart tot 20 maart kan er via onze website een stem worden uitgebracht op alle genomineerde conciërges.
  • Op 3 april 2020 zetten we de winnende conciërge in het zonnetje!