maandag 18 november 2019

Fraude en Zorgverwaarlozing Beschermd Wonen

Op 8 november 2019 is het eindrapport van het Informatie Knooppunt Zorgfraude, “Fraude en zorgverwaarlozing bij beschermd en begeleid wonen” verschenen. D66 komt met schriftelijke vragen.

Charlotte van der Meij: “Juist bij deze kwetsbare groep moet de zorg goed en veilig zijn. En die zorg moet betaalbaar blijven dus fraude kan niet getolereerd worden”.

De schriftelijke vragen zijn hier te lezen.

Op zondag 24 november was Charlotte te gast bij Meerradio om hier ook over te praten. Beluister het fragment hieronder terug.

Gezond Haarlemmermeer

Sport en cultuur dragen bij aan verbinding, inspiratie, plezier en geluk. D66 vindt het belangrijk dat sport en cultuur toegankelijk zijn voor alle inwoners van Haarlemmermeer. Daarom streven wij naar een groene, gezonde leefomgeving, die mensen stimuleert om te bewegen en gezond te blijven.

Sporten is gezond voor lichaam en geest en zorgt ervoor dat mensen zich kunnen ontwikkelen. D66 vindt het dan ook heel belangrijk dat iedereen kan sporten, van onze jongste inwoners tot onze senioren. Voor senioren bieden laagdrempelige sporten zoals lokale wandelgroepjes ook een belangrijke sociale functie: sporten haalt ouderen uit een sociaal isolement en uit de eenzaamheid. Sporten draagt daardoor bij aan het geluk van mensen.

D66 wil dat iedereen toegang heeft tot sport en cultuur.