maandag 13 mei 2019

Nieuw bestuur D66 Haarlemmermeer

De afdeling van D66 Haarlemmermeer heeft een nieuw bestuur.  Op de algemene ledenvergadering van de afdeling zijn vier nieuwe bestuursleden gekozen.

Het nieuwe bestuur wordt voorgezeten door Gerard Jägers.  Sicco Jan Bier is de nieuwe penningmeester. Jenno van Belle blijft actief als secretaris. Pablo Meegdes is algemeen bestuurslid. Dit nieuwe bestuur heeft veel politieke ervaring en zit vol ambities voor de afdeling,
De nieuwe bestuursleden worden voor een periode van drie jaar benoemd. Hiermee is de periode van een dubbel bestuur door de fusie van de afdelingen Haarlemmermeer en Haarlemmerliede Spaarnwoude officieel ten einde en kan er met een duurzame en frisse blik worden vooruitgekeken. Het oude bestuur wordt zeer bedankt voor haar inspanningen en werkzaamheden, zeker in voorbereiding van de gemeenteraadsverkiezingen van 2018.

Het nieuwe bestuur hoopt de vereniging actief en interessant te houden voor haar leden  en de nieuwe fractie in de gemeenteraad te kunnen ondersteunen bij haar werkzaamheden. D66 heeft de ambitie om weer te groeien en de grootste progressieve  en duurzame partij van Haarlemmermeer te zijn.
Wil jij meer weten over lid worden van  D66 Haarlemmermeer neem contact met ons op via  secretariaatd66hmeer@gmail.com