zaterdag 6 februari 2010

D66 Haarlemmermeer trekt aandacht voor citymarketing met portefeuillesuggestie ‘wethouder feesten en evenementen’

Een carnavalsactie van D66 Haarlemmermeer, de lancering van een wethoudersportefeuille ‘feesten en evenementen’, heeft de pers gehaald tot ver over de gemeentegrenzen heen. D66 Haarlemmermeer is blij dat daarmee het belang van City Marketing onder de aandacht is gebracht. “Een wethouder uitsluitend voor feesten en partijen houden zullen wij er alleen gedurende de carnaval op nahouden,”, aldus Denise Abbas, lijsttrekker D66 Haarlemmermeer.

City Marketing is een belangrijk item in het verkiezingsprogramma van D66 Haarlemmermeer. De bijzondere kwaliteiten van de gemeente Haarlemmermeer zijn nationaal en internationaal nog onvoldoende bekend, vindt D66 Haarlemmermeer. Daarom heeft de partij zich de afgelopen vier jaar krachtig ingezet voor promotie van de gemeente over de gemeentegrenzen heen. De gemeente Haarlemmermeer is bijzonder, ook omdat zij bestaat uit bijna dertig grotere en kleinere kernen met ieder een eigen identiteit. D66 koestert deze kwaliteit, maar ziet nog wel een taak in het tot stand brengen van saamhorigheidsgevoel. Daarom wil D66 Haarlemmermeer twee soorten City Marketing: binnen de gemeentegrenzen om de mensen van van de verschillende kernen bij elkaar te brengen, en daarbuiten om de gemeente economisch op de kaart te zetten. Bijvoorbeeld met grote evenementen, meer gezellige horeca en uitdagende congressen

Kijk- en leestip: Youtube Walter Freeman, kandidaat D66 Haarlemmermeer over “uitgaan in Haarlemmermeer” en het verkiezingsprogramma van D66 Haarlemmermeer.